#magyar borok

A magyar borok esélyei az amerikai piacon
 

A magyar borok esélyei az amerikai piacon

A magyar borászat az Amerikai Egyesült Államokban csak kiváló minőséggel és jól szervezett marketingmunkával tud sikereket elérni – állapították meg Magyar bor helyzete az amerikai piacon címmel tartott bormarketing tanácskozás résztvevői csütörtökön Pécsett.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu

Tokaji aszú a világ 100 legjobb bora között
 

Tokaji aszú a világ 100 legjobb bora között

Az egyik vezető amerikai bormagazin, a Wine Spectator nyilvánosságra hozta 2010-es top 100-as borlistáját, amelyen a mádi Royal Tokaji borászat 2006-os 5 puttonyos vörös címkés aszúja a 28. helyre került – írja az Index.

hvg.hu hvg.hu

Több mint kétszáz étterem kínálta féláron a borokat
 

Több mint kétszáz étterem kínálta féláron a borokat

A múlt heti, negyedik Borszerdával lezárult az idei akciósorozat. Az év négy napján összesen 227 étterem kínálta féláron a borokat, és 20 százalékuk állított össze ezekre az alkalmakra külön ételsorokat. Az éttermek mellett 49 nagykereskedés és pincészet is kedvezményes árakkal várta a vásárlókat.

hvg.hu hvg.hu


Egerért nem kell aggódni – interjú a lázadó borásszal
 

Egerért nem kell aggódni – interjú a lázadó borásszal

„A világot tökéletesre teremtette a jóisten. De a jó bort az ember teremtette önmaga és az istenek örömére.“ Ennél jobb mottót aligha választhatott volna magának az egri pincészet. Elég, ha csak Bőkezű Démétér istenasszonyra gondolunk. Sikerről, fröccsről és Egerről beszélgettünk Demeter Csabával.

Molnár Kata Orsolya Molnár Kata Orsolya


A svédek kedvenc magyar borai
 

A svédek kedvenc magyar borai

A szinte kizárólagos monopolhelyzetben lévő Systembolaget svéd alkoholforgalmazó cég tavaly év végi internetes kínálatában a legkapósabbak a magyar borok voltak.

unknown unknown

Hol issza meg a magyar a borát, és milyet? – felmérés
 

Hol issza meg a magyar a borát, és milyet? – felmérés

Tudatosan választanak a magyar borfogyasztók: vásárláskor a szőlőfajta és a pincészet játsszák a legfontosabb szerepet, míg a csomagolásra csak kevesen figyelnek – többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös villámkutatásából.

hvg.hu hvg.hu


VinCE 2010: ott voltunk
 

VinCE 2010: ott voltunk

Vajon milyen következtetést vonna le az a marslakó a magyar borügyi állapotokról, akit jó szerencséje véletlenül Budapestre, a Corinthia Grand Hotel Royalba vezérelt volna az előző hétvégén?

Izsák Norbert Izsák Norbert